domingo, 16 de diciembre de 2012

Os Nosos Metais

Hai case 5 anos aló por marzal do ano 2008 (como pasa o tempo...) os nosos mozos e mozas da sección de metais (acompañados por algúns percusionistas) foron os encargados de representarnos nun concerto organizado no pobo de Bandeira. Aquí os temos saudando ó público e lucindo a nosa camiseta oficial:


Hace casi 5 anos, allá por marzo del 2008 (como pasa el tiempo...) nuestros chicos y chicas de la sección de metales (acompañados por algunos percusionistas) fueron los encargados de representarnos en un concierto organizado en el pueblo de Bandeira. Aquí los tenemos saludando al público y luciendo nuestra camiseta oficial.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unha das obras que interpretaron foi A Chegada da Raíña de Saba (ou para aqueles máis internacionais, The Arrival of the Queen of Sheba, de Händel).



Una de las obras que interpretaron fue La Llegada de la Reina de Saba (o para aquellos más internacionales, The Arrival of the Queen of Sheba, de Händel).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Outra das pezas que prepararon para ese día non necesita moita presentación, só dicir que contamos coa nosa estrela invitada, Toño Mosquera, sempre voluntario para emprestarnos a súa voz, que nos fai recordar cómo entrea Rocky Balboa ó son de Eye of the Tiger.



Otra de las piezas que prepararon para ese día no necesita demasiada presentación, sólo decir que contamos con nuestra estrella invitada, Toño Mosquera, siempre voluntario para prestarnos su voz, que nos recuerda cómo entrena Rocky Balboa al son de Eye of the Tiger.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Como traca final, o noso grupo de metais fíxonos desfrutar da súa propia versión da archiconocida I Feel Good, orixinal de James Brown, coa que arrancan o aplauso do público ó compás das varas dos trombóns. Un gran remate para un gran concerto que esperemos non tarde moito en repetirse.



Como traca final, nuestro grupo de metales nos hizo disfrutar de su propia versión de la archiconocida I Feel Good, original de James Brown, con la que arrancan el aplauso del público al compás de las varas de los trombones. Un gran final para un gran concierto, que esperemos no tarde mucho en repetirse.

No hay comentarios:

Publicar un comentario